• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84289
+
-

طرح‌های توسعه‌ای جزیره هرمز  در دست بررسی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان با بیان این‌که بررسی مستمر آخرین وضعیت پروژه‌های مصوب سند پیشرفت جزیره هرمز ضروری است، گفت: برای پیگیری مصوبات کمیته عمران و زیرساخت ستاد راهبری سند پیشرفت و آبادانی جزیره هرمز آخرین وضعیت پروژه‌های این کمیته باید همواره مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد. 

به گزارش ایسنا «رضا مدرس» افزود: باید حرکت در مسیر آبادانی و پیشرفت جزیره هرمز و تحقق مصوبات کمیته عمران و زیرساخت ستاد راهبری این جزیره مد نظر متولیان باشد. 
وی اضافه کرد: با توجه به مصوبات ستاد و کمیته عمران و زیرساخت راهبری جزیره هرمز مشاور پروژه‌های این جزیره باید در کمترین زمان ممکن گزارش‌های لازم را به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ارائه دهد. 

مدرس اضافه کرد: شرکت توزیع برق استان اقدامات لازم در زمینه روشنایی دور رینگ جزیره هرمز را انجام و گزارش‌های مورد نیاز را به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ارائه دهد. 
وی بر تأمین تجهیزات و مصالح مورد نیاز پروژه‌های عمرانی جزیره هرمز تأکید کرد و گفت: باید برای تأمین تجهیزات و مصالح به‌ویژه برای روشنایی دور رینگ طی هفته جاری و آینده اقدامات لازم انجام شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان با اشاره به طرح سیستم تصفیه ثانویه پساب و شبکه توزیع آن در جزیره هرمز، تأکید کرد: طرح و برآورد به‌روزشده سیستم تصفیه ثانویه پساب و شبکه توزیع آن برای استفاده در فضای سبز شهری و دور رینگ جزیره با جزئیات کامل تهیه و ظرف یک هفته به معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان ارائه شود. 

مدرس با بیان این‌که هرگونه پروژه عمرانی در جزیره هرمز قبل از اجرا باید در کمیته عمران و زیرساخت، پیشنهاد، بررسی و تأیید شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به بررسی و بازنگری در پروژه‌های اولویت دوم سند پیشرفت و آبادانی جزیره هرمز اقدام و در این زمینه با مشاور پروژه‌ها همکاری کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید